Фізична культура.
Критерії оцінювання навчальних
досягнень
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
При оцінюванні
навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають
рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за
технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями
виставляють оцінку в балах (таблиця).
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
Показники навчальних
нормативів
|
Бали
|
Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та
виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ
|
Низький
|
1
|
Середній
|
2
|
|
Достатній
|
3
|
|
Високий
|
4
|
|
Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального
матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні
відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з
допомогою вчителя
|
Низький
|
5
|
Середній
|
6
|
|
Достатній
|
7
|
|
Високий
|
8
|
|
Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має
достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні
навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим
вимогам
|
Низький
|
9
|
Середній
|
10
|
|
Достатній
|
11
|
|
Високий
|
12
|
На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи корекції оцінювання мають погоджуватися педагогічною радою школи.
Під час оцінювання
необхідно:
·
здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які
відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану
здоров'я;
·
конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде
оцінено;
·
застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з
коротким аналізом виконання учнем рухової дії).
Комментариев нет:
Отправить комментарий